Kubki reklamowe – oryginalne metody ich zdobienia

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Firmy szukające ciekawego sposobu na zwiększenie swojej rozpoznawalności i utrwalenie pozytywnego wizerunku w oczach kontrahentów, najczęściej sięgają po gadżety reklamowe, jakimi są kubki. To niezwykle uniwersalny i praktyczny produkt, który nigdy nie wychodzi z mody. Każdego dnia korzysta z niego każdy z nas, bez względu na wiek czy wykonywany zawód. Aby takie naczynie nabrało spersonalizowanego charakteru, na jego powierzchni znaleźć musi się odpowiednio zaprojektowany nadruk, który nanoszony może być z zastosowaniem różnego rodzaju metod. Więcej informacji na ich temat – poniżej.Kubki reklamowe często zdobi się z zastosowaniem techniki, jaką jest hydrokolor. Daje ona możliwość zabarwienia naczynia na dowolny, wybrany przez klienta kolor z palety Pantone. Dzięki tej metodzie możliwe staje się osiągnięcie niezwykle intensywnych i mocno nasyconych barw. Nadruk znaleźć może się tutaj zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz kubka. Takie naczynia zachowują trwałość przez co najmniej 400 godzin przy w zmywaniu w zmywarce w temperaturze 60 stopni Celsjusza. Kolejna zaleta tej techniki to możliwość połączenia jej z innymi dostępnymi na rynku metodami.

Kolejna ciekawa propozycja to kubki reklamowe ozdobione nadrukiem termoczułym (określanym także mianem powłoki „Magic”). Wspomniana powłoka pod wpływem wysokiej temperatury staje się przezroczysta, co pozwala na oglądanie bazowego nadruku. Termoczuła farba może nie zapewniać całkowitego ukrycia wzoru. Stopień transparentności uzależniony jest tutaj od barwy powłoki na naczyniu i specyfiki bazowego nadruku. Jako że nadruki w tej technologii są wygrzewane w temperaturze na poziomie 180 stopni Celsjusza, zaleca się ręczne mycie tego typu kubków.

Dużą popularnością cieszą się również Kubki reklamowe pokryte nadrukiem fotograficznym, który świetnie sprawdza się w przypadku niewielkich nakładów. Do jego atutów zaliczyć można także wysoką jakość grafiki pokrywającej naczynie oraz jej wyrazistą kolorystykę. Wadą jest natomiast konieczność zmywania ręcznego.