Kubki z nadrukiem jako dodatek do produktu

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

Jeśli chodzi o tego rodzaju gadżety reklamowe, to najczęściej wykorzystywane są one przez firmy, które oferują klientom kawę, herbatę lub jakieś napoje. Jednym słowem gadżet ma służyć do spożywania produktów. Dlatego też jak najbardziej może być on dodatkiem do samego produktu, który zakupuje klient. Nie mniej jednak w takiej sytuacji warto zastanowić się jednak w jaki sposób  wręczać klientom tego rodzaju gadżety promocyjne. Rzecz jasna nie bez znaczenia będzie również to, jak zaprezentuje się ten element reklamowy. Wszak nadruk na naczyniu także jest istotny i może mieć wpływ na zainteresowanie promocją oraz produktem, a w efekcie i skuteczność reklamy.Przede wszystkim jeśli kubki z nadrukiem mają stanowić element kampanii reklamowej, to, muszą zostać do tego odpowiednio przygotowane pod kątem wizualnym. Dlatego też projekt takiego nadruku byłby wskazany. Warto w nim uwzględnić logo firmy, a także nawiązanie do produktu, do którego będzie on dodatkiem. Można zatem wybrać najróżniejsze wzory czy grafiki. Jeśli o to chodzi o kolorystyka także pozostaje pełną dowolnością. Najważniejsze, by na końcu wszystko razem było ze sobą spójne.

Jeśli tego rodzaju gadżety reklamowe będą prezentem dla klienta, to należałoby ustalić w jaki sposób będzie on wręczany. Mamy tutaj dwie możliwości. Możemy takie kubki z nadrukiem wykorzystać jako dodatek do produktu. W takiej sytuacji kubek i produkt będą w specjalnie przygotowanym promocyjnym opakowaniu. Dzięki temu każdy zainteresowany będzie miał możliwość zakupu produktu z takim dodatkiem. Oczywiście kubek nie będzie wpływał na cenę produktu. Wszak w przeciwnym wypadku nie mógłby być prezentem reklamowym dla klientów. Dzięki tej możliwości reklamodawca ma pewność, że gadżet reklamowy trafi do zainteresowanych.

Poza tym Kubki z nadrukiem można także rozdawać klientom w czasie akcji przeprowadzanych na przykład na terenie supermarketów. W takiej sytuacji po prostu każdy kto zakupimy wybrane produkty może odebrać gadżet reklamowy w postaci kubka, który jednocześnie jest elementem akcji promocyjnej. W tym wypadku również musi być on wyposażony w elementy reklamowe.