Upominki reklamowe w marketingu stacji radiowych

Upominki reklamowe

Upominki reklamowe

Obecnie bardzo istotnym elementem prowadzenia biznesu jest odpowiednia reklama. Bez prowadzenia działań marketingowych, dostosowanych do zakresu i charakteru prowadzonego przedsiębiorstwa, trudno mówić o pozyskiwaniu nowych klientów i odniesieniu rynkowego sukcesu. Wśród działań marketingowych, prowadzonych przez wiele firm, wymienić można dystrybucję gadżetów reklamowych. Te różnorodne przedmioty, dzięki walorom wizualnym oraz innym, pomagają przyciągać uwagę potencjalnych klientów tych firm i zainteresować ich jej ofertą. Firmami, które często korzystają z gadżetów reklamowych w marketingu są stacje radiowe.

Stacje radiowe to z reguły firmy ogólnopolskie, ewentualnie regionalne, które mogą pozwolić sobie na działania marketingowe o znacznym zakresie. Wśród działań, które prowadzą, jest rozdawanie gadżetów reklamowych. Są to np. upominki reklamowe. Rozdaje się je przechodniom w różnych punktach miast. Oczywiście są to miejsca, które ludzie odwiedzają często, a więc gdzie zawsze spotkać można wielu potencjalnych klientów. Rozdawanie w takich miejscach jest zatem bardzo opłacalne. A klientem, tzn. słuchaczem stacji radiowej może być każdy.

Upominki reklamowe są np. rozdawane w centrach miast, przy głównych skrzyżowaniach, w centrach handlowych, w okolicach parków czy zabytków miejskich, ale także przy dworcach, przystankach, itp.

Upominki reklamowe mogą także być wręczane jako podarunki na różnego rodzaju imprezach plenerowych. W okresie letnim organizuje się ich dużo, a stacje radiowe są często sponsorami lub organizatorami takich imprez. Jest to dla nich doskonała okazja do promowania swoich „usług”. Taką okazję firmy takie jak stacje radiowe wykorzystują skrzętnie.

Gadżety, o których mowa, są często wyposażone w nadruki, które reklamują daną stację radiową. Przede wszystkim przedstawiają one logo i nazwę danej stacji radiowej, rozpoznawalną z daleka. Nadruki takie są o tyle skuteczne, że podnoszą walory wizualne danego gadżetu. A dzięki walorom wizualnym gadżet dany jest skutecznym narzędziem marketingowym.

Jedna osoba skomentowała “Upominki reklamowe w marketingu stacji radiowych

Komentarze są wyłączone.